digam_twitter
30 de d’abril de 2014
La gestió electrònica redueix esperes i terminis dels tràmits municipals
Menys temps de gestió en tots els tràmits
Menys paper, menys esperes i una resposta més ràpida i, si pot ser, immediata. Sota aquesta màxima fa temps que en l'Ajuntament de Picanya es treballa en la recerca d'optimitzar cada tràmit, cada procediment.
Menys de dos minuts
Així, per exemple, el servei DIGA’M (on s'atén als ciutadans en primera instància en l'Ajuntament) ha aconseguit reduir el temps d'espera dels 5 a 6 minuts fa no molts mesos als menys de 2 minuts (de mitjana) actuals. Aquestes dades han sigut obtinguts mitjançant el gestor d'esperes automatitzat que determina que en les 2.777 atencions realitzades, el temps d'espera de les persones usuàries (des que arreplega el torn fins que és cridada a la taula) és inferior als 2 minuts.
Un altre exemple són els expedients d'Obra Major en els quals s'ha  passat de 40 dies de mitjana (2008-2009), als 10 dies de mitjana actuals. En general s'han reduït temps al voltant d'un 40% com a mínim en tots els processos gràcies a la implantació de sistemes de gestió electrònica.
Un esforç permanent
En aquest camí, en el d'aprofitar els aventatges de l'administració electrònica i aconseguir així reduir al mínim l'ús de paper, simplificar els tràmits i reduïr els temps d'espera i de resposta, l'Ajuntament de Picanya manté un esforç permanent des fa uns quants anys i que continua avançant any rere any.




Gestor d'esperes al servei DIGA'M
Vídeos relacionats
Presentació Beca.MOS i Red Conecta
16 de de gener de 2014

Presentació Beca.MOS i Red Conecta