Encontre Persones Majors P3279386
27 de de març de 2012
Iaios i iaies prenen el Poliesportiu
L'encontre de Persones Majors reunix al Poliesportiu a més de 150 iaios i aies decidits a compartir un matí d'esport a l'aire lliure
Aquest dimarts 27 de març el Poliesportiu de Picanya ha reunit a més de 150 majors provinents de les poblacions de Massanassa, Torrent i, per suposat Picanya. Aquests encontres promoguts pel Consorci Esports Horta tractan de promoure l'activitat física i l'esport entre els nostres majors, al temps, que s'anima la socialització d'aquest col·lectiu. L'entorn natural del Poliesportiu picanyer, i un oratge fresquet però molt agradable, han estat un magnífic marc on s'han pogut desenvolupar jocs i activitats especialment adaptades a aquest col·lectiu.
Encontre Persones Majors P3279386
Encontre Persones Majors IMAG0052
Encontre Persones Majors IMAG0001
Galeries relacionades

Homenatge al soci de major edat

Homenatge de l'Associació de Jublilats i Pensionistes al soci de major edat: Domingo Aguilera Colume (92 años) - celebrat el 2 de desembre de 2022 al Centre Cultural

Teatre de Persones Majors.

Imatges de la representació de l'obra de teatre "Bares" a càrrec del grup de Persones Majors. També ball a càrrec del grup "Balla Picanya". Festes Majors de Picanya 2018.

Teatre a càrrec del grup de Persones Majors

Representació de l'obra "Criaturas" a càrrec del grup de Persones Majors de les activitats organitzades per l'Ajuntament de Picanya. Actuació del grup Balla Picanya.

Homenatge a la persona de major edat del Centre de Majors

Acte homenatge a la persona de major d'edat d'entre els socis i sòcies del Centre de Persones Majors, Maria Vilanova. Actuació de la Rondalla de Paiporta, el grup Balla Picanya i la cantant Maria José Navarro

Homenatge a la sòcia de major edat del Centre de Majors

Acte homenatge a Pepita Hoyo la sòcia de major edat (94 anys) del Centre de Majors de Picanya.

Encontre Persones Majors

Imatges de l'encontre de Persones Majors que va reunir a més de 150 persones al Poliesportiu de Picanya en una matinal en la que es realitzaren diferents activitats esportives especialment adaptades a aquest públic. Aquest tipus d'encontre busquen potenciar l'activitat física i la sociabilització dels nostres majors i fugir del sedentarisme i l'apatia.
Notícies relacionades

Homenatge de l'Assocació de Persones Majors

Enguany van voler reconèixer al matrimoni format per Pepe Cebrelos i Amparo Company

Taller d'estimulació cognitiva per a persones majors

Millora de la memòria i la vitalitat

Taller de manualitats per a Persones Majors

Macramé, reciclat de teles, etc.

Dinar de germanor de l'associació de Persones Majors de Picanya

Amb la presència de la presidenta nacional i el president autonòmic de la UDP

Programa Turisme IMSERSO 2023/2024

Obri el procés de reserva dels viatges

Taller de nusos bàsics de macramé

Centre de persones majors

Taller formatiu adreçat a persones majors sobre ús de tecnologies

Ciberseguretat, banca electrònica i signatura digital

Obert el termini per a sol·licitar el programa municipal "Menjar a casa"

Finançament del 66% del preu del menú de migdia per a persones majors, dependents, etc...

Nous tallers al Centre de Persones Majors

Macramé i manualitats per al Rastro Solidari

Taller de manualitats nadalenques

Macramé i reciclat de cartró

Campanya informativa per a millorar la seguretat de les nostres persones majors

Consells per a evitar ser víctimes de delictes i estafes al carrer, per tetèfon o internet i a la pròpia llar

Activitats adaptades a la "nova normalitat"

La gimnàstica per a majors es trasllada a espais oberts